Il miei pensieri
glitter-graphics.com
dissabte, 19 de novembre del 2011
Nessuna necessità di formulare (Sin la necesidad de formular)
Non fare mille e una ragione per sorridere, viè una sola: la felicità.
(No formules mil y una razones para sonreír. Solo existe una: la felicidad)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada