Il miei pensieri
glitter-graphics.com
dissabte, 19 de novembre del 2011
Apprezzare la vita (disfrutar de la vida)
Un luogo, un momento nel tempo, un secondo... Se non si aprezza la vostra vita è già persa.
(Un lugar, un momento en el tiempo, un segundo... Si no aprecias tu vida, ya està perdida)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada